Okuduğunuz tüm Atatürk biyografisi kitaplarını unutun . Con sınov bambaşka bir üslupla gelmiş . Çok ağladığım , gurulandığım , sinirlendiğim satırlar oldu . Okumaktan müthiş keyif alınacak bir kitap . Kitabı okumadan önce Atatürk’ü sevmeyen insanlarla sadece muhatap olmak istemezdim ama kitaptan sonra hepsinden nefret ediyorum asla saygı duymuyorum ve insan yerine de koymuyorum onları . Boyle bir Ata’yı inkar eden nakörlerin canı cehenneme . Kısacası ‘Teşekkürler fikrimizin rehberi, seni seven ve anlayan bir gençlik daima var olacaktır ‘