·210 syf.····Okunma: 13 Haziran 2023 12:13 İsmi yaşamak olan bir kitap ama içinde bir sürü ölüm barındırıyor... Kitap sonlandığında olup bitenleri düşünürken şöyle dedim: Yaşamak da böyle değil mi zaten? Duygudan duyguya geçerek hikayelerimizi ördüğümüz, aldığımız küçük bir kararla hayatımızın geri kalanına kelebek etkisi izler bıraktığımız, bize ait, bize özel, öngörülemeyen ve beklenmedik şeylerle dolu…Doğumlar, ölümler, umutlar, mutsuzluklar… Sonra umutsuzluğa kapıldığımda veya en kötü olanı yaşadığımı düşündüğümde Fugui’nin şu sözlerini tekrarlamam gerektiğini fark ettim: Yaşamaya devam etmek zorundasın! Yaşamaya devam edelim, yaşayalım, görelim…
Keyifli Okumalar..