Sesli olarak dinledim. Hikaye kısa, öz ve düşündürücü.
Aklıma şunu geldi. Hayat öyle garip şeyler geçirebiliyor ki başımızdan; normalde belki de kızacağımız, öfke dolu olacağımız insanı bile anlamaya çalışabiliyoruz. Onunla empati yapıyoruz. Garip... Kitap güzel, beğendim.