Bi çay molasında oturup okunabilecek bir kitap , kitabın içinde kendinizi kaybedip içinde yaşıyormuş gibi hissettiğiniz çok akıcı bir kitaptı , özellikle yaşam mücadelesi ve kış temaları benim çok hoşuma gidiyor , yaşam mücadelesi ve ne yaşanırsa yaşansın tüm olumsuzluklara rağmen pes etmeyip ileri bakmayı umudu ve azmi damarlarınızda aktığını hissediyorum ,yaşamanın nasıl bir kıymet olduğunu ve tek bir nefesin değeri anlaşılıyor ,hiçbir şeyin karşılıksız kalmayacağı ve insanların menfaatlerine göre ilerleyip işleri sizle bitince size karşı zırh çevirebileciğini anlayabiliyorsunuz, okudukça okuyasım geldi keşke bitmeseydi diyeceğim kitaplardan biri oldu kendisi Buzullar Arasında Bir KışJules Verne1000KitapSelin