Daha güzel bir roman okumadım. Bir yerde şöyle bir yorum okumuştum, tüm romanlar don kişottan esinlenilmiştir ve ondan türemiştir diye. Her ne kadar abartılı bir ifade gibi görünse de, katılmamak zor. Kaç roman okudum bilmiyorum ama bu lezzete erişebilen ancak bir kaç kitap daha sayabilirim. Benim için 10 puanı hak eden tek roman.