Puan vermedi·175 syf.····Okunma: 13 Haziran 2023 21:07 F. DOSTOYEVSKİ’nin İNSANCIKLAR kitabı işinden istifa edip genç yaşında (24) yazdığı eseri
1800 yıllarının fakir bi memurunun ve öksüz bir kızın hayatını anlatıyor. Kendi aralarında nerdeyse hergün mektuplaşıyorlar bir birlerine saf bir sevgiyle bağlı olan karakterler bunu fazlasıyla bize yansıtıyor.
Yoksullukla dedikoduyla hastalıkla mücadele eden bu iki insan birbirlerinden destek alıyorlar ve hayatla mücadele ediyorlar. Yaşlı kahramanımız ve genç öksüz kızımızın yollarıda bir sekilde ayrı kalıyor. Kitabın sonu benim için muallakta kaldı :(
Dostoyevskinin nerdeyse her kitabında acıyı hüznü bize hissettirsede bu bambaşkaydı.kitabı okurken hüzünlenmiycek kimse yoktur.