Bu kitabı ablam bana A101 de görüp de almıştı sürekli kitap okuyorum diye başlarken çok tedirgindim ama okumaya başladığımda elimden bırakamadım ki
sonuna geldiğimde göz yaşlarımı tutamamıştım. Gerçi çoğu kitap benim için öyle ama bu da hala aklımda çok sevdiğim kitaplardan bir tanesi, kaleminize sağlık...