Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 14 Haziran 2023 17:58 İlk 3 kitaba nazaran daha sadeydi. Ancak ben bu kitabın sonunu mutsuz olmasını isterdim. Toxic bir ilişkileri vardı ve ikisininde bir birine yaptığı şeyler yenilir yutulur değildi. Ve gerçekten bu kız neden hep vuruluyor yazık gerçekten. Hep bir bela içinde. Ve sakarlığı gerçekten üst düzey. Başına bir bela açmasa bile sakarlığı yetermiş ona.