Bir teşekkürle başlamak istiyorum incelememe. Öncelikle bu kitabı yaklaşık 1-2 aydır oku oku sen romantik birisin çok seversin diyip başımın etini yiyen Le rouge et le noir 'a bol bol teşekkürlerimi sunuyorum. Kitaba bayıldım. Farklı bir puanlama sistemi olsaydı keşke 27282727 puan verebilseydim. Sevgiyi, aşkı, sabrı, özlemi o kadar güzel ve incelikle işlemiş ki. Ruhumun taaa derinlerinde ümit yaşar oğuzcanın duyduğu o büyülü aşkı hissettim. Kimi yerlerinde keşke uğruna bu kadar şey yazılmış kişi ben olsaydım dedim. Kıskançlıktan çatladım resmen abi siz kim oluyorsunuz da bu kadar seviliyorsunuz??? Kısacası ruhsuzlaştığınızı hissettiğinizde bu kitabı elinize almanız yeterli olacaktır. Arkanıza yaslanın ve ruhunuzun ve avucunuz kadar olan kalbinizin kanat takıp uçmasını izleyin :) keyifli okumalar
Bu kadar mükemmel bir inceleme yazdığın için teşekkürler. Ruhunun aradığı tüm duyguları barındırdığı için önerdim ve çok minnettarım o kadar ısrar ettigim için✨