Ölmüş bir kadının hayatla hesaplaşmasını bebeklikten yetişkinliğe kadar olan süreci anlatmakta
Karamsarlık ve umutsuzluğa yönelik anlatım ağır bassa da aslında kendi içimizde cevaplayamadığımız, bilip de kaçtığımız soruların cevabını sanki özetlemiş
Belki de acı bize yaşadığımızı hissettiren bir dosttur, büyümek de acı veriyor yaşlanmak da
Tek farkla...
Başta her şeyin günün birinde iyi olacağını sanırız ki (ben öyle olacağını çok zannediyordum) ta ki her şeyin kötüye gittiğini idrak edene kadar