Bence okurken aşırı zevk alabileceğiniz bir kitap bı tık spoiler olacak ama insanların içindeki iyilik ve kötülüğün yüze yansıdığı kanısındayım bu kitap onu anlatıyor ve gerçekten bence okumaya değer bı kitap unutamayacaklarıniz arasında kalacaktır ve gündelik hayatta çoğu zaman aklıma geliyor bu kitap