1885 te yazılan ve işçilerin haklarının nasıl yendiğini anlatan ve işçilerin haklarını almak için nasıl mücadele ettiklerini sonunda yenildiklerini anlatan bir kitap.. yenilgiye rağmen Umutlarının yitmediği.. bu tarz kitapları okuyunca hep kendime sorduğum soru bugün ne değişti? Bence çok da bir şey değişmedi.. kentsoylular yemeye devam ediyor!