Gerçek ve etkileyici bir yaşam hikayesi.Tara ve ailesi idaho eyaletinde yaşarlar.7 kardeşler.Sürekli kardeş zorbalığı vardır.Babası kıyametin çok yakın olduğunu,kendisinin Rab tarafından görevlendirildiğini düşünen bir Mormondur.Sürekli kıyamet günü için kaçacakları yer için silah,şeftali kompostosu,benzin depolarlar.Babanın bu bipolar hali tüm aileyi etkiler.Baba devlet okullarının çocukların ahlakını bozacağını düşündüğü için okula göndermez.Hasta olduklarında devlet sisteminden faydalanmamak doktorların tedavilerine güvenmedikleri için evde annelerinin bitkisel ilaçlarına başvururlar.Hastahaneler şeytan işidir.Anneleri ebelik ve bitkisel ilaçlardan yaptığı ilaçları satar.Bunun Rab tarafından bir görev olduğunu söyler.Aile geçimini bitkisel yağ ve hurdacılıkla kazanır.Anneanne çocukların bu haline üzülür.Erkek çocuklardan bazıları okula gitmeyi başarır.Tarada 18 yaşında okula gider.Harward ünv gidecek kadar yükselir.Cambridge ünv yüksek lisans yapar.Aile sevgisi görmediği için bir yanı hep eksiktir.Eğitim aldıkça kendini geliştirerek ailesini ve hayatta verdiği kararları sorgular.Yaşananlar gerçekten etkileyici.