·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Haziran 2023 22:53 Çok ünlü olduğu için okudum. Çeviri bazı uzun cümlelerde sıkıntılıydı. İlk defa Franz Kafka okuyorum. Böyle sinir bozucu şeyler mi yazar hep bilmiyorum ama kitap fazlasıyla üzücü. Sonu daha da üzücü. Üzüldüm yani