Kurgu güzel, karakter işlemesi daha iyi olmalıydı
7/10
·540 syf.··
2023 38. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2023 14:41
Yazarı birkaç kere duymuştum ve bu seriyi de merak ettiğim için okumak istedim ve 25 dakika önce ilk kitabı bitirdim. Kitaba puanım 6.5 dan 7 olabilir. Kurgusu ve anlattığı dünya güzel ve bana hitap ediyor, bu konuda sıkıntı yok. Ama kitaptaki konuşmalar basit kalmış. Karakterlerin bir derinliği olduğunu düşünmüyorum. Bu ilk kitap olduğu için diğer kitaplardaki karakter gelişimi ne kadar bilmiyorum. Kitabın son çeyreğine kadar çok merak ettirici bir şey yoktu açıkçası. Sona doğru hareketlenmeye başladı. Karakterlere bakacak olursak da ana erkek karakter Tamlin konuk oyuncu gibi olmuş. Umarım ilerleyen kitaplarda daha çok yer edinir. Ve onun ağzından da kitabı okumak isterim. Ana kadın karakter Feyre canım benim. Bir şey söylemek istemiyorum. Sadece güçlü kadın karakter okumayı severim ama bu biraz nasil desem içine çekmedi beni. Neyse bir de son çeyrekte ortaya çıkan Ryshand karakteri var. Onu sevdiğimi söyleyebilirim. Tamlin den daha çok kitapta yer edinmiş resmen -birde sonda girdi- Özetlemek gerekirse: Okunabilir. Kurgusu güzel tek sorun basit bir anlatımı ve diyalogları var.Seri zaten 5 kitap galiba, 2. Kitabı da alıp okuyacağım ve ilerlemesine göre diğerlerini de alabilirim. Dikenler ve Güller Sarayı
Fantastik
Dikenler ve Güller SarayıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20166,1bin okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.