Yazın izlediklerim~✨
Film:
1-Trainspotting(1996)
2-Bohemian Rhapsody (2018)
3- The Freedom Writers (2007)
4-The Saw 2 (2005)
5-10 Things I Hate About You (1999)
6-Truman Show (1998)
Evett 09.09.2023 itibarıyla artık pek de yazda sayılmayız. Yılın bu periyodunu 12.806 sayfa ile geride bırakıyorum. Artık sonbahar okumalarım/izlemelerim listesi için hazırım!
Yorum yapabilmeniz için giriş yapmanız gerekmektedir.