·248 syf.····Okunma: 23 Haziran 2023 02:36 Ne desem bilemedim. Kendisi hayatımda okuduğum en saçma hikaye en saçma kurguydu. Yazar şizofren sanırım. Nasıl bi hikayeyle başlayıp nasıl bambaşka bir sonla bitirdi anlayamadım. Çok zorlama yazılmış bir kitap olduğunu düşünüyorum. Hem param hem zamanım maalesef çöp oldu. Oturup kitap yazmaya kalksam eminim çok daha güzel hikaye çıkarırdım.