Son zamanlarda okuduğum herseyi şu anki yönetimi eleştirmek için kullanmak gibi bir hastalığa tutuldum sanırım. Bu eseri okuyunca hala okumuş kesimin fakirler ama fakir olduğunun farkında olmayan fakirler ile ekonomik durumu iyi olanlar arasında sıkıştığını
tekrardan farkettim. Kitap zamanın Rusya'sını cok güzel betimliyor ve bizi (en azindan beni) düşünmeye zorluyor. Bir ev yada araba gibi temel ihtiyaçlarını karşılamak için çırpınan herkese selam olsun...