·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Haziran 2023 19:49 Toplum tarafından dışlanmış, kullanılıp bir tarafa atılmış, yok sayılmış, bu hayatı yaşarken ölüp ölüp dirilen dört insanın hayal ve gerçeğin içiçe geçtiği hikayesi anlatılmış.
Konu olarak ağır ve iç acıtıcı olsa da vurgulayıcı anlatım dili ve yazarın farklı bakış açısı ile okurken keyif aldığım bir roman oldu. Mine Söğüt beğenerek okuduğum bir yazar. Bu romanını da beğenerek okudum ve tavsiye ederim. Keyifli okumalar dilerim.