Çok çok severek okuduğum, elime alıp bırakamadan bitirdiğim bir kitap önerisiyle geldim
🩷 fazlasıyla akıcı, sürükleyici, sonunu merak ettiren , şaşırtan bir kurgusu var kitabın.
🩷 karakterler oturmuş, kurgudaki yerleri mükemmel organize edilmiş, her biri görevlerini layığıyla yerine getirmiş
🩷 kitaba seçilen müzikler inanılmaz uyumlu, adeta film etkisi vermiş(yazarın müzik zevkinin farkı)
🩷kesinlikle kitabın devamı gelmeli
🩷 senaryosu yazılmalı ve film olmalı
🩷 ütopya- gerilim - aksiyon hepsi bir arada severler, kesinlikle önerimdir.
🩷 konusunu da özet geçersem; nükleer bir felaket oluyor, mutasyonlarla halk lanetleniyor, fazlasıyla acımasız bir yönetim biçimi hakim, ve iki aşık genç karakterimiz bu acımasız sistemle ve yöneticiyle amansız bir mücadeleye girişiyor. Ben hiç spoiler vermem kitap anlatırken, bu yüzden daha fazla detaya giremem
Hepinize keyifli okumalar dilerim Aytuğ Tunç Deveci