Uzun bir zaman önce Sabah’tan çıkan kitabı okumuştum, daha sağlıklı bir değerlendirme yapabilmek adına Remzi’den çıkanı da okumak istedim. Bu kadar objektif ve dili itibariyle su gibi akan bu kitabı aslında bir Türk’ün yazmış olmasını dilerdim. Lisede olmasa bile en azından üniversitelerde okunması zorunlu olmalı diye düşünüyorum.