Puan vermedi·116 syf.····Okunma: 29 Haziran 2023 23:38 İnsanlar büyük acılar, kayıplar yaşayabilir ve devamında da hayata devam etmeye çalışabilirler. Çünkü "neşeli olmak nezaket gereğidir."
Fournier bu kitabında, 40 yıllık evliliğin ardından kaybettiği eşinin hakkında kısa kısa anılar ve düşünceler paylaşmış. "Anlayabilmek için en kötüsünün başa gelmesini beklemek ne acı.
Neden mutluluğu, ancak çekip giderken çıkardığı sesle tanıyabiliyoruz?" diyerek de boğazda o düğümü bırakıyor.
Kısacık ve çok hoş, sahici, içe işleyen bir kitap, Fournier