Puan vermedi·219 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Haziran 2023 03:44 Yarım bir hikaye…
Dostoyevski’nin büyük umutlarla başladığı bu eser, sürgüne gitmesiyle yarım kalıyor. Sürgün yılları bitip çıktıktan sonra ise bu kitaba nedense devam etmek istemiyor. Belki sürgün de yaşadıklarını anlatacakları “Ölüler Evinden Anılar” eserini yazmak için bu eserden vazgeçmiş olabilir…
Ama söz konusu Dostoyevski ise yarım kalan kitabı da okunuyor ve okunmalı da… Keşke devamı olsaymış dediğim ve yine de iyi ki okumuşum dediğim kitap oldu kendisi!