Van Gogh a tamamen birinci dereceden kaynak niteliğinde olan bu kitap resmen yoklukla tutkunun inşası… Bu mektuplar çoğunda benzer konular olsa dahi sizi sıkacak türden mektuplar değil - o yaşanmışlığı , gerçek çaresizliği , göçebeliği hissediyorsunuz. Ben bu kitap bitince tanıştım Vincent ile daha yeni yeni yer etti beynimde bundan önce bildiklerim sadece gösterilmek istenenlermiş bu okuduklarım ise tamamen yaşananlardan ibaret…