Asker de nöbet tutarken arkadaşım vermişti kitabı. Neyse kitaba gelecek olursak herkes okumalı, şavaş ta görevli bir asker yaralanır ve tedavi olmak için hastaneye gider... Ve hikayemiz başlar.. hayatım da hiçbir kitabın içine bu kadar girmemiştim büyüleyici bir eser tam sevdiceğe hediye etmelik