Agatha Christie'nin zeki kaleminden çok güzel bir kurguydu. Fakat diğer kitaplarının yanı sıra bu kurguyu beyaz perdede izlemeyi okumaya tercih ederdim. Sebebini okuyanlar anlayacaktır. Her Agatha kitabında olduğu gibi dahice ve sürükleyici bir anlatıma sahip