Hayatımda gördüğüm en abartı, en şişirme kitap. Yazarın kitap boyunca verdiği "hayallerinin peşinden git" sosyal mesajı içimi şişirdi. Hele ki benim gibi kitabın adına aldanıp gerçekten simya, okültizm ile ilgili bir şey sanıp başladıysanız "okusam da bitse" modunda tamamlıyorsunuz.