Puan vermedi·384 syf.··
2023 20. kitabı
15 yaşlarındayken okusaydım muhtemelen çok hoşuma gidebilirdi ama şu an o kadar sıradan ve sıkıcı geldi ki. Merih'in hastalığı çok basite indirgenmiş, tabii diğerlerinin de öyle. Okb kesinlikle bu kadar basit bir hastalık değil. Bir eldiven taktı diye okb olmuyor. Bu şekilde geçiştirilmesi aşırı yanlış. Yazarın diğer hastalıklar hakkında da pek bilgisi yoktu anlaşılan. Öylesine kaleme alınmış basit bir kurgu olduğunu düşünüyorum. Kitabın ana konusu psikolojik rahatsızlıklar ve eğer bu konuda yeterli bilgiye sahip değilseniz böyle bir kitap yazmamalısınız. Merih'in Eylül'ü takip etmesi, ona takıntılı olması gibi saçma sapan şeyleri zaten doğru bulmuyorum. Genel itibarıyla da beğenmedim. Biraz ağır bir eleştiri olacak ama yazar bu ergence, klişe kurgulardan çıkıp farklı şeyler yazmaya başlasa iyi olur.
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,5bin okunma
·
68 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.