Uzun zaman önce Watpadde okuduğum bir kitaptı. Gayet beğendiğim bir kitap olmuştu. Çok uzun zaman geçmesine rağmen hala aklımda kalmayı başarmış. Tesadüfen aynı isimli bir dizinin fragmanını gördüm. Başrol kızın ismi çok farklı geldiği için -Alize- hatrıma düştü bu kitap. Sonrasında diziyi de izledim ve çok beğendim. Dizi izlemem, yaz dizilerini hele hiç izlemem. Ama bu diziyi kurguyu bilmeme rağmen izledim. Yazarım eline, emeğine sağlık. Bol raitingi olsun inşAllah.