8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2015 20. kitabı
Bu kitap beni en çok üzen kitaplar arasında, okurken içim parçalandı. Hala kitabı düşündükçe üzülüyorum. Kurgu çok güzel, yazar kitabın sonunu mükemmel tasarlamış. Fakat bazı çelişkiler var olayda, üzerinde düşünüp açıklamasını bulamadığım birkaç olay. Onun dışında gerçekten güzel bir kitap. Okumanızı tavsiye etmekle etmemek arasında kaldım, ağlamak istemiyorsanız okumayın diyorum sadece :)
Edebiyat
KördüğümCalia Read · Yabancı · 2015651 okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.