·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Temmuz 2023 14:06 Kitabi nasil buldum, nereden önüme düstü hatirlamiyorum. Ama son bir aydir tam da ihtiyacim olan bakis acisini kazandirdi bana. Bazan hepimiz biraz raydan cikariz ve kendimize ceki düzen verme ihtiyaci hissederiz ya, iste tam da öyle bir zamanda, belki de özelestiriye hazir hissettigim noktada girdi hayatima bu kitap. Her bir kelimesi kiymetli. Farkinda olmadan ince ince isledi beni, kizima olan yaklasimimi. Iyi ki okumusum dedigim birkac kitap arasinda aldi yerini bende. Sikistigimda bir rehber niteliginde benim icin. 0-3 yas cocuklarin ebeynleri gec kalmadan almali. Ama her yasta cocuk icin bence uygulanmasi cok saglikli bir metot "Kavra, konus ve karsilikli yap". Her tür iliskiyi her zaman sadece iletisim düzeltir. :)