Düğünümüzde üzerimde tişört, eşimde günlük kıyafetiyle evlendik. Yemek, damatlık, takı takma, vb. ritüel filan olmadı. Takı için ısrar eden tanıdıklara gelin evimize çay kahve içelim, sohbet edelim, dedik. Gençlere tavsiye ederim; hem sade hem de masrafsız :)” (Sedat Anar) Eyiymiş
1000Kitap
··1 alıntı·
1.086 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yemek sünnettir, ihmal etmeyelim inşallah
"Nikahın en hayırlısı kolay ve külfetsiz olanıdır." Hadis-i Şerif (Ebu Davud, Nikâh, 31. II, 591)
Bu işin çözümü zaman makinesini icat edip geriye dönüp taktıkları takıları geri almaktan geçiyor. Başka türlü bitmez. Ben Şaziye'nin kızına zamanında altın verdim. Çabucak evlenin de geri alalım. Şu düğün sonrası sherlock holmes gibi cd izleyip kim ne taktı diye bakmaları da bundan. Faizsiz, sözde gönüllü borç verme gibi bir şey bu. Enflasyonu katmasak nereden baksan yatırım bu yav. Neyse zaman makinesi yapımı için fikri olan dm atabilir. Hiçbir şey yapmasam bile makinenin orasını burasını böyle yapsan bozulup deyip testçilik yaparım