·394 syf.····Okunma: 05 Temmuz 2023 12:38 O kadar güzel bir kitap ki hiç elimden bırakmadan okumak istedim . Bitirdiğimde büyük bir boşluğa düştüm . Kitaptaki acı öyle bir işlenmiş ki kendi acımı unuttum diyebilirim . Sanıyorum ki bu kitabın bana hissettirdikleri ebedi olacak
Şunu da ekleyim en sevdiğim kitap, “Ezilenler “ oldu
Kitap , Vanya’nın pastanedeki adamın peşine takılmasıyla başlar ve bunun üzerine Vanya’nın tanık olduğu hikayeleri bu hikayelerin nasıl bir bütünü oluşturdunu gösterir .