Puan vermedi·456 syf.····Okunma: 05 Temmuz 2023 22:17 Romantizm olmasından ziyade insanların ilişkilerini , kültür farklılıklarını gözlemlediğimiz olgun ve ciddi bir kitap olduğunu düşünüyorum. Tek üzüntüm keşke Darcy ve Elizabeth arasında daha fazla tatlı anlar yazılsaydı.Kitabı otuzlu yaşlarımda tekrar okumam gerekecek gibi hissediyorum.