psikolog olmak isteyen bi kız arkadaşım vermişti bu kitabı benimde yapıcak daha iyi bi işim yoktu güzel bi kitap her hikayenin farklı bi havası var ve en iyi taraflarından biride çok hoş bir otobiyografi olması mesleğindeki ilk yıllardan eşiyle ilk tanıştığı zamanları bile es geçmemiş tavsiye ederim.