Öncelikle ben de "Hayır" diyemenlerdendim fakat zamanla kendimi aştığımı hissettim..Kırılma noktası sadece ansızın çok sevdiğiniz birine.çok sevdiğiniz yemeğe,veya yapmaktan zevk aldığınız herhangi bir şeye o an sadece farkında olarak "hayır"diyebilmek..İkinci el insan olmamak için tavırların değişmesi gerektiğine inananlardanım.Tavırlar değişince bakış açımız da değişiyor..Beni baştan yarat diyorsanız buyrun "Hayır" demeye:::))Her şeye "Evet" demek sizi çok iyi bir insan yapmaz,"Hayır" demek de kötü yapmaz..