Puan vermedi·560 syf.··
2023 268. kitabı
İlk çıktığından beri merakla beklediğim o kitabın yorumu ile geldim. Kapak tasarımına aşık oldum, her şeyi ile çok güzeldi. Yazarın yazım dilini sevdim gayet akıcıydı. Kitap ilk geldiğinde bu kadar kalın olacağını düşünmemiştim aahah daha ince bekliyordum bence hepimiz öyle sanmıştık. Benim buz patenine ilgim olduğu için bu tarz kitaplar aşırı hoşuma gidiyor. Ayrıca ben böyle şeyler okuyunca üniversite hayatımın ne kadar sıkıcı olduğunu anlıyorum ve üzülüyorum. Keşke bizimde üniversitesi ortamlarımız böyle olsa, gerçekten eğlenmesini biliyorlar. Artistik buz pateni ve buz hokeyi içeriklerini seviyorsanız bu kitaba aşık olacaksınız. Şahsen ben aşık oldum . Anastisia’nın baştaki mesafeli ve umursamaz hallerinin Nate’i tanıdıkça daha önce kimseyle hissetmediği duyguları hissettikçe onunla olan bağının güçlenmesini okumak çok keyifliydi. Allah'tan Aaron'dan kurtuldu ya en çok belki de buna sevindim. Nate ve Anastasia ikilisinin uyumu gerçekten çok güzeldi. Nefretten doğan aşk var kitapta yani bunu okuyupta karakterlere düşmezsek olmaz yani. Nate'in şu özelliğini çok sevdim takım arkadaşları konu olunca onlar için yapamacağı bir şey yok. Yanisi sevdiği insanlar için her şeyi göze alıyor. Ahhh benim Nate'm, herkes gibi bende ona düştüm. Kitapta takımın sahnelerini okumaktan o kadar keyif aldım ki anlatamam. Sürekli o bölümler gelse de okusam dedim. Yan karakterleri belki de bu yüzden sevdim (Ryan, JJ, Lola, Henry...). Akadaşlar arasındaki telefonda mesajlaşma kısmını okumak cidden eğlenceliydi. Okurken eğlendiğim bölümlerden biriydi. Smut bölümleri için bir şey demek istemiyorum ehehe. Yanisi kitap yetişkin içerikli ona göre okuyun. Eğer bu tarz kitaplar hoşunuza gidiyorsa bence kaçırmayın derim, bayılacaksınız.
IcebreakerHannah Grace · Olimpos Yayınları · 20232,487 okunma
·
370 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Seri kitabı tek başına olunabilir mi