Puan vermedi·168 syf.·
Kitabı yarım bıraktığıma dair bir inceleme yapmıştım fakat önyargılı olduğumu düşünerek 2. bir şans vermek istedim. Daha iyi anladım ki kesinlikle önyargılı değilmişim. Bir insan bunu neden okur, bunu kendine neden yapar anlamış değilim. Her hikaye “Allah tahsilatını affetsin” diye başlar mı arkadaşım ya ? Dünyada sadece ölüm mü var ? Kesinlikle önermediğim bir kitap
Göçüp Gidenler KoleksiyoncusuŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202413,3bin okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.