Kitabın ilk test bölümünde verdiğim cevaplar doğrultusunda
"Kitapta sözünü ettiğimiz sevgiye oldukça yakın bir zihin yapınız var.
Hayatı daha mutlu ve emin yaşıyorsunuz. Elinizden geldiğince kolaylaştırıyorsunuz yaşamı." demişti.
Ben hayatı mutlu yaşamak istiyorum ve bundan eminsem beni mutsuz yapan neydi? Ya da kimlerdi?
Yaşamı kolaylaştırıyorsam benim hayatımı zorlaştıranlar kimler?
Sevme kusurları olanlardı.
Kusurlu sevenlerim ve her konuda kusuru bende bulanlar...
Oysa bağımlı bir insanda çıkmadım testlerde. Bağımlı olup bunaltan, kısıtlayan kişilik değilim. Peki beni bunaltan ne?
Ne çok manipülasyona maruz kalmışım...
Ne çok şeye 'Tamam' demişim...
Ne çok kusurlu insanla hayat sürüyormuşum...