Puan vermedi·520 syf.··
2023 3. kitabı
·
160 günde okudu
·
Okunma: 06 Temmuz 2023 22:32
#okudumbitti #kitapyorumu Selamün aleyküm Önceden Jack London'ın Beyaz Dış kitabını okumuştum. Üslupları aynı zaten ilk başlarda okurken biraz zorlanabiliyorsunuz ama kitabın sonlarına doğru sizi sürükleyebiliyor. Fazlaca anlam yüklü bir kitaptı Martin Eden. Çalışıp çabaladığı, azmi beni hayran bıraktı. Düşünce tarzı gerçekten muhteşemdi. Karşılaştığı zorluklar beni gerçekten çok yaraladı. O zorlukların karşısında hak ettiği yere geldi tabiki ancak ondan götürülen şeyler çok fazlaydı. Sonunu ise konuşmak dahi istemiyorum. Sizi ilk başta zorlayacak bir kitap ancak sabredip ilerledikçe hayran bıraktıracak bir kitap aynı zamanda. Okumanızı tavsiye ederim. Buraya kadar kitap hakkındaki düşüncelerimi okuduysanız içtenlikle teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın. "Oysa hiç değişmemişti Martin."
Martin EdenJack London · İndigo Kitap · 2018135,2bin okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.