Huzursuz bir evde büyümek zorunda kalmış, hayatı kendi aile evlerinde çapraşık bir şekilde öğrenmiş çocukların yine o çapraşık kafa yapısı sebebiyle düştüğü haller... Tüm dünyada kadınların ortada kalması tek bir lafa bakmış ve hala bakıyor aslında. Dünya medeni bir hale gelmedi, kadın erkek eşit değil ve ailesinin ilgilenmediği çocuklar yitip gitmeye mahkum. Kabul edelim şiddet ve değersizlik duygusu ailede yükleniyor insanlara, sonrasında o çocukların yaptıkları hatalar o kadar doğal ki. Kitap oldukça gerçekçi bir hikaye anlatıyor, malesef...