İlk kitaba yorumumda daha çok küçük yaştaki kardeşlerimin okuma alışkanlığı edinmek amacıyla eğlenceli olan 1.kitabı okuyabileceklerinden bahsetmiştim. Fakat 2.kitabı kesinlikle tavsiye etmiyorum. Okurken kitabın büyük bir bölümünde çok sıkıldığımı hatırlıyorum. Ufak bir spoiler olacak:
~~Başrol kızımızın kaçırılıpta kurtulması daha sonra sinirlenip sayfaları saydığımda yüz sayfaya yakın sürmüştü.~~
Acemice yazılmış ve uzadıkça sıkan bir kitap olmuştu.