Seyahat ve yolculuğun tadını almış biri olarak Rotasız Seyyah'ın deneyimlerini okumak çok keyifliydi.Ilk deneyimler,heyecanlar ve maceralar..Bana 3 yıl önceki seyahat eden beni anımsattı..21 yaşında onlarca ülke..Hayaldi bir zamanlar.Fakat Rotasız Seyyah'ın bu kitabı zor anlarımda kendime hatırladığım şu sözün tekrar hatırlatıcısı oldu "Adile herkes hayal kurar fakat cesaret edip harekete geçenler daima hayallerini yaşar."