Gerçekten çok güzel kitap kitabı okuduktan sonra hayatımda çok şey değişti hedefler koymaya ve uğraşmaya başladım daha fazla okumaya öğrenmeye gayret göstermeye başladım kitabın yazarına büyük saygı duyuyorum ve diğer kitaplarını da mutlaka okuyacağım. Sefa Saygılı