İlknur Bektaş 'a sormak isterdim devletin vermiş olduğu asker maaşını ve emekli maaşını Kızılay 'a bağışlamış birine -ki kitabın bir çok yerinde tekrarlamışsınız - tek parti döneminin devletinin sahip çıkmadığı yorumunu nasıl yapabildiniz diye ?Anladığım kadarıyla Kara Fatma maaş istemiyor çünkü Kurtuluş Savaşındaki vazifelerini maddi beklenti olmadan yaptığını belirtiyor ve tahminimce de kendisine çalışması için iş verilmesini bekliyor.Oysa bir Gazi 'nin devletten maaş alması utanç değil onurdur .Bazı yerlerde vakıf evinde kaldığı da belirtilmiş yani devlet ev de tahsis etmiş. Ne yazık ki İlknur Bektaş hanımefendi araştırmalarında yansız tarafsız kalamamış !!