Özellikle ilk bölümünü çok beğendim. Fakat yazıldığı zamanı ele alacak insanları inançlarına bağlama özelliğinin bulunduğunu söyleyebiliriz. Temel olarak anlatacak olursam, hikayeler farklı farklı olayların tanrı bakış açısıyla ele alınması ile yazılmış.