·252 syf.····Okunma: 05 Mart 2020 00:00 Kitap İpek Ongun'dan okuduğum ilk kitap.
Şaşırtıcı olabilir belki ama İpek Ongun ile bir genç kızın gizli defteri serisiyle tanışmadım.Ve buna rağmen kitabı sevdim.
Çok eskiden okuduğum bir kitap olduğu için hafızamda taze yer edinmiyor ama İpek Ongun'dan alışık olduğumuz tarzın bu kitapta da hakim olduğunu hatırlıyorum net bir şekilde.
Anılar,yaşananlar ve bunları anlatan ana karakter.Hüznüyle,mutluluğuyla tüm duygularını ele alan bir karakter.Uzun uzadıya seri olarak bunu görmüyoruz ama diğer serisinin kısa versiyonu gibi hissettiriyor.Zaman geçirmek için okuyabileceğiniz çokta sizi yormayacak bir kitap.
Okuyup okumamak size kalmış,iyi okumalar.