Bu kitap benim ilk okuduğum kitaplardan biri. Bu kitaptan sonra okumayı hiç bırakmadım, bende bıraktığı o etki o his hiç bir zaman unutamayacağım bir his. Bu kitaba başlamadan önce çok depresiftim ve sırf ismi bana uyuyor diye başlamaştım. Veronika'yı kendimle özütlemiştim bende ölmek istiyordum onunla aynı kaderde olduğuma inanıyordum ve sonunda ölmek istememesi, ölümün gelişinin o korkusu beni de sarmıştı. Veronika gibi her an öleceğimi bilerek uyanmasamda artık ölmek istemediğime emindim Veronika Ölmek İstiyor