·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Temmuz 2023 15:06 Şiir dili , özgünlüğü ile keyif aldığım güzel bir kitaptı. Çok beğendim. Fakat şair bir şiirinde diyor ki
"Şiiri bir mızrak gibi kullanmalısın
Mısralarını şarjör gibi sürmelisin damarlara"
İşte bu düşünceyle yazdığı özellikle ruhsal durumlardan uzaklaştığı şiirlerden pek keyif alamadım. Bazı şiirleri dünyamı güzelleştirdi, kalbimde çiçekler açtırdı. Okuyun derim. :)