9/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2023 7. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 11 Temmuz 2023 15:06
Şiir dili , özgünlüğü ile keyif aldığım güzel bir kitaptı. Çok beğendim. Fakat şair bir şiirinde diyor ki "Şiiri bir mızrak gibi kullanmalısın Mısralarını şarjör gibi sürmelisin damarlara" İşte bu düşünceyle yazdığı özellikle ruhsal durumlardan uzaklaştığı şiirlerden pek keyif alamadım. Bazı şiirleri dünyamı güzelleştirdi, kalbimde çiçekler açtırdı. Okuyun derim. :)
ŞiirlerErdem Bayazıt · İz Yayıncılık · 20216,4bin okunma
·
92 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.