·152 syf.····Okunma: 11 Temmuz 2023 17:46 Personel'i okudum.Bana çok vasat geldi bilemiyorum belki arka kapağı okuduktan sonra girdiğim beklenti sebebiyle de olabilir.Kitap 150 sayfa 140 sayfa boyunca kısa kısa-Tanık Beyanlarını-okuyarak geçiyor.Bu sayede kitap hızlı okunuyor.Bu beyanların da sıralamaları karışık bir şekilde verilmiş.En son "Koyunlar Yukari Bakar"da böyle bir anlatım tekniği görmüstüm ama onda kitap bitiminde zihninizde bir film oluşuyordu.Bu kitapta ise zihninizde hiçbir şey canlanmıyor. Fikir müthiş ama uygulama bence zayıf kalmış.Kitap için yazilan incelemeleri, elestirileri okudum genelde postmodern insanlik üzerine müthis çalisma filan denmiş.Benim anladığım"Ben yazayım, gerisini okuyucuya bırakayım…. tarzi bir kitap olmuş bunu resimde Picasso yapınca soyut dönem eserleri deniyor ama aynı şeyi ben yapsam gülünç oluyor bunun gibi bir kitap.
Devamı gelecek bir serinin,evrenin v.s başlangıç kitabı ise ancak kabul edilebilir yazarın yapmaya çalıştığı bence.
Mesela koca bir sayfada şu var:
TANIK BEYANI 165
Programa bardaktaki bir gül olarak mı dahil oldum?
Tavsiye kısmına gelince bence elinize alıp bir kaç sayfa okuduktan sonra karar verin.